wtorek, 14 grudnia 2010

Czynniki, które poprawią Twoje relacje.

W procesie uwodzenia następuje taki moment w którym się zakochasz. Zakochasz się w kobiecie z którą chciałbyś stworzyć związek. Uważam, że Twoje umiejętności uwodzenia dadzą znać o sobie również w związku. Fakt iż samo słowo uwodzenie sprowadza się do poznania i zainteresowania sobą drugiej osoby. Jednak mimo wszystko w związku też musimy uwodzić. Wciąż musimy namiętnie dotykać kobietę, być wobec niej spontanicznym, nieprzewidywalnym, zabawnym, pewnym siebie facetem. Nie możemy dopuścić do sytuacji w której to co prezentowaliśmy na początku po prostu zniknie bo wtedy z pewnością odczujemy to, że nasz związek nie jest taki jak na początku ani taki jakbyśmy chcieli.

Nie warto zostawić dla kobity swoich pasji, marzeń, celów bo bez nich stajemy się nudni. To one są naszym motorem napędowym, sprawiają iż czujemy się szczęśliwi, sprawiają iż żyjemy! Dlatego nie warto z nich rezygnować. Nie możesz też jednak całkiem zaniedbać kobiety i żyć tylko pasją. Potrzeba tutaj równowagi. Poświęć się swoim pasją, ale zaskocz swoją kobietę w sposób bardzo nieprzewidywalny. Gdy wracasz na przykład z treningu zerwij jej kawałek kwiatka i powiedz, że myślałeś o niej.  Kobiety uwielbiają mieć świadomość tego iż się o nich myślało.

Ten prosty gest sprawi iż ona to doceni. Dla Ciebie to może wydawać się banalne i zupełnie nie potrzebne, ale dla niej to może być już "coś". Nie chodzi tutaj o podlizywanie się kobiecie, ale jej zaskoczenie. Wymyśl coś innego. Wróć po treningu z biletami do teatru. Zabierz ją gdzieś, gdzie będzie mogła poczuć się szczęśliwa. Pomyśl nad miejscem gdzie jeszcze nie byliście to wprowadzi do waszego związku całkiem nowe bodźce i na pewno go odświeży. Masz łeb to kombinuj! Bądź unikalny!

Musisz pracować nad równowagą w swoim życiu bo jeśli zaniedbasz swoją kurę to nie będzie znosiła Ci złotych jajek, a jeśli będziesz źle gospodarował jajkami to nadejdzie taki moment, że będziesz ich potrzebował, ale ich niestety nie będzie. Dlatego tak ważna jest równowaga.


Kiedy patrzysz na drugiego człowieka zawsze staraj przyjąć się jego punkt widzenia, niezależnie od tego w jakiej sytuacji się znajdujesz. Wykaż się empatią. Empatia daje również ogromne korzyści w uwodzeniu, ponieważ jesteśmy wstanie przyjąć stan emocjonalny drugiej osoby i nawiązać do tego rozmowę, przez co staniemy się unikalni i kobieta pomyśli sobie "wow ten mężczyzna mnie rozumie".  Nie będziesz kolejnym kolesiem, który podszedł do niej pijany i powiedział ten sam tekst który słyszała już tysiąc razy. Zawsze zadawaj sobie pytania:

Co ona może myśleć w danej chwili?
Jak może się czuć?

Przyjmuj jej punkt widzenia, niezależnie od tego czy zamierzasz ją poznać czy jesteś z nią w związku.

Kolejną rzeczą, która jest dla mnie najważniejsza w udanym związku to przyjaźń. Wszystkie udane związki zagwarantowały, że jest to priorytet w ich udanej relacji. Traktują siebie wzajemnie jakby grali w jednej drużynie. Rozmawiają ze sobą o wszystkim, dzielą się swoimi smutkami, szczęściem, pragnieniami, wątpliwościami, pieniędzmi. Zawsze są dla siebie podporą i wspierają się w ciężkich chwilach.

Badania naukowe przeprowadzone na ludziach, którzy byli ze sobą już ponad 30 lat pokazują, że kluczową rolę odegrała komunikacja. Jest ona wynikiem przyjaźni. Nie wyobrażam sobie związku z kobietą dla której nie mógłbym być przyjacielem, ale i również namiętnym kochankiem.




  Wróciłem któregoś dnia po treningu do domu. Wykąpałem się zjadłem i od razu usiadłem przed komputer. Z racji tego iż pracuje przy komputerze miałem do zrobienia kilka rzeczy. Po jakimś czasie lekko zirytowałem się, że robię tak proste czynności już prawie dwie godziny. Moja kobieta podeszła do mnie i powiedziała, żeby zrobił sobie trzy minuty przerwy. Na to ja odrzekłem, że muszę to dokończyć.

Później kiedy leżeliśmy blisko siebie na łóżku chciałem ją namiętnie dotknąć. Ona w tym czasie robiła coś na komputerze i zaczęła zabierać moją rękę. Wiedziałem, że jest coś nie tak. 

Jak się później okazało było jest smutno, że nie poświęciłem jej trochę czasu w ciągu dnia i dlatego tak zareagowała wytworzyła w swojej psychice blokadę przeciwko mnie. Nie wiedziałem, że dla niej było to tak ważne.

Mimo wszystko nie powiedziała mi o tym od razu przez co wynikła między nami dziwna sytuacja, czuliśmy się jakbyśmy byli dla siebie obcymi ludźmi. Między nami powstała pusta przestrzeń dzieląca nas od siebie, którą mógłby wypełnić mistrz sumo. Po czasie jednak wyjaśniliśmy to sobie co dało nam doświadczenie na przyszłość z którym mogę się teraz z Tobą podzielić.

Zastanów się jakby potoczyła się ta sytuacja gdyby zachowana była równowaga życiowa gdybym poświęcił jej choć trochę czasu,  gdybym przyjął jej punkt widzenia oraz ona po przyjacielsku wyjaśniłaby mi swoje potrzeby... .

Wprowadź w życie te zasady, a z pewnością odczujesz wielkie zmiany w swoich relacjach...

Just a Vision!

Tander

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz